the human centipede

idag hade vi bara tre korta lektioner på skolan, så slutade jätte tidigt (y) så jag va med sanna oh ellinor. vi har hittat jätte mkt. vi har lagat pankakor, fönster shoppat, gömt oss för bilar, sett på film och massa massa mer :)
filmen heter: the human centipede. (skräckis) den handlar om en gubbe som ska göra en människo tusenfoting. såhan syr ihop munnen och analen med varandra på två tjejer och en kille. den va inte läskig bara äcklig, mådde illa i hela filmen ;s
sen har jag även vart med syr min oh solat :) hon bjussa mej på 8 min, TACK MAJA! oh hon solade runt 20.
Men nu sitter vi oh lyssnar på musik och försöker göra klart mina dreads :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

den filmen är SÅ JÄVLA SJUK!! :S no liky

2010-06-10 @ 18:47:04
URL: http://ebbness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0