jippodag

hej :)
idag vare jippodag på skolan. jag, petra oh emma gjorde om en väska (ful) och det skulle bli en sunneväska. -.-
aja jag skrev iaf " sunne brud" på min iaf! vad annars? ;)
sen så vare massa som gjorde saker på scen (hur fan stavas de?) och felicia sjöng, love sjöng oh hampus trolla! :D fattar fortfarande inte hur han gör!?! :(
sen feck alla klottra på skolgården, så de gjorde vi oh jag målade även på mina skor, men det är nästan borta nu :(
sen vare även nån bilutställning.
Sen feck vi ta massa krämbullar, och per tog två flak! x'd
det va min skoldag :D
fast sen när den va slut så stack jag, emma oh per till biblioteket, och där träffade vi hanna, amanda, kim, magnus, matte oh oskar. så vi va med dom litte :D

mobilkamera!









mina skor :)






felicia sjunger! :D <33
Utan Dina Andetag - Felicia Söder




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0