FÖRLÅT!

sorry, har inte haft så mkt tid att lägga upp något inlägg på bloggen, för jag är hos emma och vill hellst tillbringa så mkt tid med henne som möjligt!

men jag oh emma har iaf haft det jätte kul på dom 4 dagarna jag vart här, och kommer säkert bli kul sista dagen imöra också :)
vi har sett på 8 filmer, shoppat, vart på stan, käkat massa godis oh chips, gungat, skrattat ah och säkert mkt mer ;)
haha kommer snart en film tror jag på när jag fastnar i en barngunga! hahha, jag kom inte loss på typ 15 min :)
nu sitter vi och försöker slå elias (emmas bror) på ett spel, kommer nog ta ett tag, men men. har en 2 liter cola och en feting godispåse så kan hålla på ett tag till! ;)

filmer
1408 - bra men överdriven
The Final - riktig B film
Bolt - skit gullig :D
Road Trip - riktigt rolig! sevärd som fan :)
How To Train Your Dragon - mysig.
Kick Ass - skratta nån gång ibland, sen blev den bara scary så kolla inte klart på den
Planet 51 - tråkig
Donkey Xote - riktigt överdriven barnfilm, sög inte änns 1/4 av den ;o


emma! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0