natt hos sanna!

sover hos sanna inatt!

idag har jag tillbringat min tid på sunne hela dagen. först fick jag gratis glass på etage. avis? ;) sen blev de att dra till sanna och där va joel och sanna brorsa :) joel sätte igång direkt med att fixa lite på mina dreads GRATIS :p avis? ;D
per va i sunne så jag oh sanna va med han sen oh vi drog ner oh bada. hade även inga badkläder så jag fick bada i t-shirt och byxer! x'd sen kom amanda, hanna och kim så bada lite med kim ett tag också för ingen annan ville bada med honom. AS VARMT I VATTNET! eller ja, jag trodde de skulle va kallare ;)
sen drog vi alla till någon fotbolls match och jag frös som in i helvete! så jag och sanna gick hem till slut och åt mat. alltid en bra lösning på köld! XD haha nerrå men jag bytte tröja tillslut. fan va goo sannas mamma ä asså!
stack till frycke sen oh va med ellinor. vi gick till något annat fotbolls ställe och snacka med några "96" hhaha tror dom va högst 97 :) men dom va trevliga att prata med.oh efter de blev de oh dra hem till ellinor oh käka neger pudding och popcorn :P

nu ska jag och sanna se på film :) dear john eller nått och alice in wonderland. haha jag vet att jag såg alice.. igår men jag tycker den är jätte bra (förutom i slutet) och ska se den igen! x'd
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0